رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روز به روز آمار مبتلایان به بیماری کرونا در حال گسترش است و در آینده نزدیک شاهد جولان این ویروس در سطح استان خواهیم بود.

مبتلايان به كرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر «محمد کریمیان» در پیامی به مردم استان اظهار کرد: در خانه بمانید و سلامت خود و عزیزانتان را در معرض خطر قرار ندهید.

وی افزود: بیماری کرونا هم اکنون به یک مشکل جهانی تبدیل شده است. کشورهای زیادی از جمله ایران در حال تجربه این بیماری هستند و استان ایلام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان ادامه داد: با این وضعیت، بروز بحران دور از انتظار نیست و در صورت بی‌تفاوتی برخی از افراد جامعه نسبت به سلامت خود و دیگران شاهد وقوع اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری خواهیم بود.

وی از مردم استان خواست: برای حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانند و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در  استان ایلام تا ۳ فروردین با افزایش ۱۷ مورد جدید ۱۸۳ نفر بوده است. ۷۰ نفر از بیماران بهبود یافته و ۱۰ نفر نیز فوت شده‌اند.

کد خبر 494752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha