بارش‌های بهاری در بیشتر نقاط کشور شدت گرفته و در برخی مناطق موجب وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است. در این ویدئو آب‌گرفتگی معابر ابتدای شیخ‌آباد قم را مشاهده می‌کنید.

آبگرفتگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: بارش باران همراه با رعد وبرق، بارش برف در ارتفاعات، کاهش دما و دید افقی، وزش باد شدید موقت در قم پیش‌بینی می‌شود.

مهران حیدری با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و سرد اظهار داشت: امروز و فردا بارش باران همراه با رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات، کاهش دما و دید افقی، وزش باد شدید موقت در قم پیش‌بینی می‌شود.

حیدری عنوان کرد: به‌ احتمال‌زیاد براثر این بارش، آب‌گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید را در سطح استان داشته باشیم، ضمن اینکه باید مراقب سرمازدگی باغات و آسیب به سازهای غیر مقاوم در برابر باد نیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت هوا، مدیریت سدها و آب‌بندها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای و اجتناب از سفرهای غیرضروری و حفاظت از سازه‌های آسیب‌پذیر در برابر باد توصیه می‌شود.

کد خبر 494731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha