مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش برف در برخی مناطق کوهستانی استان گفت: در سومین روز از فصل بهار هم اکنون بارش برف در برخی مسیرهای کوهستانی استان به ۱۰ سانتیمتر رسیده است.

برف گيلان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سبحان‌اله علیپور افزود: در حال حاضر ارتفاعات کلیشم رودبار و دیلمان سیاهکل در اثر بارش برف سفید پوش شده و در مسیرهای  پونل- خلخال ۵سانتیمتر، آبی نام سیاهکل، اسالم - خلخال و املش خصیب دشت ۱۰ سانتیمتر برف بر زمین نشسته است و مسیر اشکورات رودسر نیز سفیدپوش اما بارش برف در این مسیر متوقف شده است.

وی با بیان این‌که در سایر مسیرهای استان بارش باران را داریم، اظهار کرد : در حال حاضر تمامی راه‌های استان به غیر از محورهای اسالم- خلخال و پونل - خلخال باز و تردد در آنها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با یادآوری این‌که مسیر پونل- خلخال هر ساله با بارش سنگین برف به منظور ایمنی تردد کنندگان به طور معمول از پاییز تا بهار بسته می شود، اظهار کرد: در حال حاضر مسیر خلخال - اسالم نیز در حوزه جغرافیایی استان اردبیل بسته است.

علیپور از مردم خواست تا در این شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان گیلان پرهیز شود.

 وی افزود : رانندگان در صورت ضرورت تردد، زنجیرچرخ و ابزار و تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان یادآور شد: رانندگان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

کد خبر 494685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha