مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

رئیس پلیس ایلام گفت: امروز یکشنبه سوم فروردین ماه یک خط از مسیر ایلام به دره‌شهر در محدوده تنگه رازیانه به‌دلیل ریزش کوه و رانش زمین بسته شد که هم اکنون در حال پاکسازی است.

ايلام ريزش كوه

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی‌زاده‌ اظهار کرد: تلاش برای پاکسازی و برقراری تردد در این محور در حال انجام است و تا زمان اتمام عملیات پاکسازی، تردد در این محور به کندی در جریان است.

وی افزود: لازم است رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی برای پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

 سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی تا روز سه‌شنبه در استان، سطح محورهای مواصلاتی استان ایلام لغزنده خواهد بود و رانندگان با توجه به کوهستانی بودن منطقه از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس ایلام گفت: در اثر بارش نزولات آسمانی احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی وجود دارد و رانندگانی که قصد تردد در این مسیر و مسیرهای کوهستانی استان را دارند باید مراقب باشند تا در صورت ریزش کوه بتوانند از خود واکنش نشان دهند و دچار حادثه نشوند.

سرهنگ همتی زاده به رانندگان توصیه کرد: با توجه به توصیه‌های مکرر مسئولان در خصوص پیشگیری از کرونا، تقاضا داریم از ترددهای غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

کد خبر 494684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha