یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همه مراکز تجاری عرضه‌کننده کالاهای غیرضروری کرمانشاه از یکشنبه سوم فروردین بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه و به دستور استاندار تعطیل شدند.

کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، به دنبال سخنان روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری در ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز فروش کالاهای غیرضروری مردم، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه دستور تعطیلی این گونه مراکز تجاری را در استان صادر کرد.

وی گفت: همه مراکز عرضه‌کننده کالاهای غیرضروری مردم به مدت ۲ هفته و تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل خواهند بود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی برای تامین کالاهای ضروری و مورد نیاز خود نداشته باشند زیرا فعالیت فروشگاه‌های عرضه کننده این کارها به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود.

بازوند توضیح داد: تمام انبارهای استان کرمانشاه از کالاهای اساسی موردنیاز مردم پر هستند و تا چند ماه آینده نیازهای مردم را تامین می‌کنند.

وی اضافه کرد: علاوه براین کالاهای موردنیاز به صورت روزانه به انبارها وارد می‌شود و هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که برای انجام کارهای جزیی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشود و در خانه بمانند.

بازوند عنوان کرد: وضعیت شیوع کرونا در کرمانشاه قرمز و بحرانی است و اگر این روال ادامه پیدا کند هزینه‌های سنگینی را پرداخت خواهیم که سلامت مردم کرمانشاه را در خطر می‌اندازد.

استاندار کرمانشاه در رابطه با سفر مردم دیگر استان‌ها به کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه هیچ خدمات گردشگری در کرمانشاه به مسافران ارائه نمی شود مردم به قصد گردشگری راهی کرمانشاه نمی‌شوند.

بازوند ادامه داد: در این روزها افراد حتی از استان‌های پرخطر راهی کرمانشاه می‌شوند که قصد آنها از سفر دیدار با اقوام و خانواده‌هایشان است.

وی گفت: از مردم کرمانشاه تقاضا داریم که با اقوام خود که در دیگر استان‌ها هستند، صحبت کنند و بگویند که در این ایام وارد کرمانشاه نشوند و از طریق سیستم‌های ارتباطی با یکدیگر در تماس باشند.

کد خبر 494653

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha