یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش برف و مه‌گرفتگی شدید برخی محورهای شرق استان این استان را فرا گرفته‌است.

جاده كردستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دانش زندی افزود: جاده‌های استان کردستان از روز گذشته ۲ فروردین شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات و گردنه‌ها است که این وضعیت در برخی از نقاط کماکان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون محور دیواندره - بیجار روستای سعد آبادمه گرفتگی شدید با کاهش حداقل دید شده به طوری که دید افقی رانندگان به کمتر از ۵۰ متر رسیده است.

زندی افزود: در محورهای منتهی به شهرستان‌های قروه و دهگلان نیز بارش برف و باران  به صورت توامان است ومه گرفتگی شدید نیز موجب کاهش دید شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم اکنون تردد در تمامی جاده‌های استان به صورت روان و بدون هیچ مشکلی و اختلالی در جریان است، گفت: در بقیه محورها نیز بارش پراکنده باران گزارش شده که رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی لازمه تردد است.

وی گفت: راهداران در ۲۴ساعت گذشته در ۱۸محورشریانی و ۶ محور غیرشریانی درگیر عملیات راهداری از جمله شست‌وشوی تابلو و علائم، هدایت آب‌های سطحی، ریزش برداری و اصلاح تابلو بودند.

زندی افزود: در این مدت ۹۴ راهداردر محورهای بین شهری با استفاده از ۵۴ دستگاه ماشین آلات یک هزار و ۲۰۰ کیلومترباند و ۴  راهدار روستایی با استفاده از ۲ دستگاه ۱۰ کیلومتر باند نمک پاشی و برف‌روبی انجام داده‌اند.

راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از ۸  هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را زیر پوشش قرار می‌دهند.

کد خبر 494644

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha