مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

جمعی از پزشکان عمومی، متخصص، فوق‌تخصص و فلوشیپ شهرستان جهرم به‌منظور کاهش مراجعه شهروندان در شرایط شیوع کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، پاسخگوی سئوالات مردم به صورت مجازی در حیطه تخصص خود هستند.

جهرم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۴۰ نفر از پزشکان شامل قلب و عروق، مغز و اعصاب، داخلی و عفونی، غدد و متابولیسم، دندان‌پزشک، کودکان و اطفال، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، اعصاب و روان، چشم، تغذیه و رژیم درمانی، طب فیزیکی، طب اورژانس، گوش، حلق و بینی، رایولوژی و سونوگرافی و بیهوشی در این برنامه پاسخگوی سئوالات مردم شهرستان جهرم در استان فارس هستند.

مردم می‌توانند مشکلات خود را به صورت پیام در فضای مجازی به شماره‌های ۰۹۳۰۷۹۱۶۰۱۸، ۰۹۲۲۶۷۳۶۸۸۰ و ۰۹۱۷۴۹۲۲۹۰۰ (ویژه آقایان) و شماره‌های ۰۹۱۷۱۹۰۸۰۸۴، ۰۹۱۷۷۹۱۵۹۶۸ و ۰۹۳۷۵۳۵۷۶۶۷ (ویژه بانوان) ارسال کنند.

این برنامه به همت ستاد برگزاری بیمارستان صحرایی بقیه الله (عج)، دانشگاه علوم پزشکی جهرم و حوزه مقاومت بسیج بقیة‌الله (عج) این شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در نتایج دریافتی روز گذشته ۲ فروردین، ۲ مورد مثبت کرونا مربوط به ۲ زن ۳۵ ساله جهرمی تأیید شد و به ثبت رسید.

دکتر محمد رحمانیان افزود: وضعیت عمومی هر دو بیمار خوب است و در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه دوره درمان را سپری می کنند.

وی با اشاره به سرعت شیوع کرونا ویروس در کشور گفت: شیوع کرونا به گونه‌ای است که اگر توصیه‌های بهداشتی، چه فردی و چه اجتماعی رعایت نشود، هر کسی می‌تواند به یک ناقل بیماری تبدیل شود و سلامت نزدیکانش را به خطر بیندازد؛ از همین رو بهترین راه برای پیشگیری از بیماری و قطع زنجیره انتقال ماندن در خانه است.

دکتر رحمانیان اظهارکرد: شماره های ۲۴ ساعته واحد مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم۵۴۴۴۰۸۱۷ و سامانه کشوری ۱۹۰ پاسخگوی سؤالات شهروندان درباره بیماری کرونا هستند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جهرم، این شهرستان از نظر گسترش کرونا در وضعیت قرمز است. تعداد مبتلایان در جهرم ۳۵ نفر است که از این تعداد یک نفر فوت شده است.

کد خبر 494628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی پناه IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام درحال حاضر 53 پزشک ، 16 اپراتور و 4 مدیر بخش در خال خدمت رسانی به مردم عزیز هموطن هستند