مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار که در پوشش سمپاشی منازل قصد ورود به یک خانه را داشتند خبر داد.

سرقت البرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور، سارقان از این وضعیت سوءاستفاده کرده و با ترفندهای مختلف به ویژه سمپاشی منازل به سرقت اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که به سمپاشی منازل اقدام می‌کنند حتما باید کارت معتبر بهداشت داشته باشند در غیر این صورت مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: در چند روز گذشته در تماسی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مظنون شدن به سرنشینان یک خودرو که تقاضای سمپاشی خانه‌ها به ویژه منازل ویلایی را دارند، ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از استعلام از آنها مشخص شد که بدون هرگونه مجوز لازم بوده و مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده نامرغوب به همراه دارند که به کلانتری منطقه منتقل شدند.

سرهنگ گودرزی گفت: درتحقیقات ماموران مشخص شد که هر سه سرنشین خودرو دارای سوابق متعدد کیفری در خصوص سرقت هستند و در پوشش سم پاش قصد سرقت از منازل را داشتند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرج، پرونده متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

کد خبر 494610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرد نگهبان IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    برای در امان ماندن از شر سارقینی که با ترفندهای مختلف و در حضور صاحبخانه وارد منازل میشوند، حتما باید گاوصندوق ضد دیلم، مجهز به قفل ضد زورگیری داشت و تمام اموال و اسناد با ارزش را داخل اون گذاشت که نه سارقین بتونن مالی را به سرقت ببرند و نه اینکه به افرادی که در منزل حضور دارند آسیبی برسونند