مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان نخستین جشنواره استانی فیلم ۶۰ ثانیه‌ای با عنوان «بام سلامتی» در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

جشنواره چهارمحال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم شریفی افزود: تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر آگاهی‌بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ضبط آثار به ۲ صورت موبایلی و حرفه‌ای امکانپذیر است، اضافه کرد: فیلم‌های تولیدی باید قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشد و در ساخت و تولید آن، باید شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را مورد توجه قرار داد.

به گفته شریفی حداکثر زمان برای هر فیلم ۶۰ ثانیه است و فیلم‌های تولیدی باید قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: «مدافعان سلامتی (ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاران خط مقدم مبارزه)»، «آموزش و پیشگیری (طبق دستورالعمل‌های علمی وبهداشتی)»، «بسیج مردمی و حرکت‌های خودجوش برای مهار ویروس کرونا» و «مقابله با سودجویان و محتکران کالاهای بهداشتی» از جمله موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

شریفی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ با ذکر مشخصات خود به شماره ۰۹۱۳۱۸۱۹۰۹۵ و ۰۹۱۳۹۸۲۷۵۰۶ ارسال کنند.

کد خبر 494589

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha