خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که درتبادل زندانیان، ایران رونالد مارشال فرانسوی را آزاد کرد.  

زنداني فرانسوي

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: دفتر امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه اعلام کرد که مارشال فرانسوی به عنوان بخشی از مبادله زندانیان آزاد و راهی پاریس شد.  

مکرون در اطلاعیه ای از آزادی مارشال که بیش از ۹ ماه به اتهام نقض قوانین امنیتی در بازداشت به سر می‌برد، اظهار خرسندی کرد.  

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه روز جعه همزمان با نخستین روز سال نو و عید نوروز با انتشار اطلاعیه‌ای از بازگشت هموطن بیگناه ایرانی در زندان‌های فرانسه با تدابیر و پیگیری قوه قضاییه به آغوش خانواده خبرداد.  

به گزارش مرکز رسانه‌ای قوه قضاییه، در نخستین روز سال نو و در آستانه فرخنده بعثت رسول عزت و رحمت،  حضرت محمد مصطفی (ص) هموطن بی‌گناه ایرانی که با توطئه آفرینی عوامل امریکا در خاک فرانسه، مورد اتهامات واهی واقع و بدون تامین حق دفاع و رعایت موازین منصفانه دادرسی در یکی از زندان‌های فرانسه به حبس محکوم گردیده بود، در نتیجه پیگیری‌های بین المللی و تدابیر قوه قضاییه و با مبادله یک زندانی فرانسوی که به جرم جاسوسی در ایران زندانی بود، از زندان استکبار آزاد گردیده و به میهن عزیز اسلامی‌مان و آغوش عیدانه خانواده بازگشت.  

کد خبر 494542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha