در پی سفر و قول محمدباقر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به گلستان ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار بابت مطالبات صیادان پره این استان اختصاص یافت.

صیادان گلستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان در این باره گفت: سفر دکتر نوبخت به گرگان برای حضور و سخنرانی در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و نیز افتتاح یا کلنگ‌زنی طرح‌های دهه فجر استان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان، قدرت‌الله عابدی افزود: دکتر نوبخت همچنین با حضور در شهرستان مرزی گمیشان ضمن کلنگ زنی پروژه بیمارستان این شهرستان با مردم منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی اضافه کرد: در این دیدار مردمی که بیشتر حاضران صیادان پره (تور گستر) گمیشان بودند خواستار پرداخت مطالبات خود شدند که معاون رئیس جمهوری در همان مکان قول مساعد آن را داد.

عابدی بیان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از بازگشت به تهران درخواست صیادان گمیشان را در دستور کار خود قرار داد و به دنبال آن مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

وی با یادآوری پیگیری و همراهی استاندار گلستان گفت: اداره کل شیلات استان نیز با ارسال اسامی صیادان واجد شرایط و اطلاعات فردی آنها میزان مشمولیت هر نفر از اعتبار تخصیصی را مشخص کرد.

در گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان اشاره‌ای به موضوع و جزییات طلب صیادان گمیشان نشده است.

کد خبر 494442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha