مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای همدان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون شاهد کاهش ۳۸ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بوده‌ایم.

جاده‌های همدان

ایرنا،   سعید کریمی روز شنبه ۲ فروردین اظهار داشت: در ۶ روز اخیر براساس آمارهای ثبت شده، ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شده است.

وی بیان کرد: این میزان در مدت مشابه سال قبل سه میلیون و ۵۵۳ هزار تردد بود که امسال ۳۸ درصد کاهش داشته است.

کریمی اضافه کرد: بیشترین تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت همدان و بهار به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان یادآور شد: ۶۱ دوربین‌ ثبت تخلف و ۲۳ سامانه دوربین نظارتی در این استان فعال است که مسافران می‌توانند با استفاده از نرم افزار ۱۴۱ و یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir تصاویر نقاط پرترافیک را به صورت زنده مشاهده کنند.

وی عنوان کرد: در طول انجام سفرهای نوروزی ۷۴ سامانه تردد شمار، میزان تردد خودروها در جاده‌های این استان را ثبت می‌کنند.

کریمی از هموطنان خواست به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

طبق آخرین گزارش‌ها تست کرونای ۱۷۹ بیمار در استان همدان مثبت اعلام شده است.

منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام این مطلب افزود: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

همچنین به گفته معاون وزیر بهداشت آمار جدید مبتلایان هزار و ۲۳۷ نفر است و مجموع مبتلایان در کشور به ۱۹ هزار و ۶۴۴ تن رسید.

علیرضا رئیسی افزود: همچنین در مجموع ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بهبود یافته‌اند و ۱۴۹ نفر از دیروز تاکنون جان باخته‌اند که با احتساب این تعداد، مجموع جان‌باختگان به هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

کد خبر 494426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha