درست است امسال مجبوریم به خاطر ویروس کرونا در خانه بمانیم و از دور همی های نوروزی دور باشیم اما می توانیم از این فرصت خانه نشینی استفاده کرده و پای قصه های تهرون بنشینیم . برنامه ای که شهرداری منطقه ۱۱ آن را در قالب فیلم های کم حجم برای شهروندان تهرانی مهیا کرده است.

بستنی فروشی

همشهری آنلاین-فاطمه عسگری نیا: تجربه یک نوروز متفاوت  آن هم با مهمان ناخوانده ای به نام کرونا باعث شده تا خانواده ها برای سرگرم کردن خود بیش از گذشته به فکر چاره باشند. در این میان خیلی از نهادهای فرهنگی دست به خلاقیت هایی برای پر کردن اوقات فراغت مردم و تشویق آنها به خانه ماندن کرده اند.روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ هم در این رابطه دست به کار شده و با تولید ویدئوهای کم حجمی تحت عنوان «قصه های تهرون» زمینه آشنایی بیشتر مردم تهران با تاریخ و گذشته این شهر را فراهم کرده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ در این باره گفت:« شنیدن قصه های تهرون همراه با اعضای خانواده و در کانون گرم خانه خالی از لطف نیست. با این کار علاوه بر غنی سازی اوقات شهروندان، پایتخت نشینان می توانند با تاریخچه تهران بیشتر اشنا شوند.»

 «علی اسماعیل زاده »  افزود:« قصه های تهرون توسط نصراله  حدادی،تهران شناس،بازگو شده است و علاقه مندان می توانند این برنامه را  از طریق کانال تلگرامی tehranmunicipality۱۱@، اینستاگرام، آپارات و سایت شهرداری منطقه۱۱ دنبال کنند.»

در ویدئو زیر به قصه «بستنی فروشی تهرون قدیم» گوش دهید:

کد خبر 494413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha