سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام شناسایی سه مورد جدید ابتلا به کرونا و افزایش این بیماران به ۳۱ نفر، این آمار را به نسبت جمعیت جزیره کیش بالا و نگران‌کننده دانست.

محمدرضا رضانیا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر محمدرضا رضانیا با ابراز تاسف از سیر صعودی مبتلایان به کرونا در جزیره کیش گفت: این آمار در مقایسه با جمعیت این جزیره در حقیقت نشان‌دهنده آلودگی بالای کیش به ویروس کرونا است، آلودگی که به علت ورود مسافر از نقاط آلوده اتفاق افتاده است.  

 رضانیا، ابراز امیدواری کرد که با کنترل دقیق مسافران ورودی به کیش یا قطع کامل ترددها به این جزیره بتوان زنجیره انتقال ویروس کرنا به این جزیره را که به گفته وی در ۱۵ روز آیند به اوج خواهد رسید، قطع کرد.  

 او جلوگیری از ورود مسافر به کیش را از تاکیدات و خواسته‌های خود به عنوان سخنگوی شورای سلامت این جزیره عنوان کرد و افزود: ما بر این امر پا فشاری می‌کنیم و امیدواریم که مسئولان عالیرتبه کشور به ماکمک کنند تا شرمانده مردم نباشیم.

جزیره ۳۸ هزار نفری کیش در مقایسه با سایر شهرهای استان هرمزگان و به نسبت جمعیت، بیشترین آمار ابتلا به کرونا را به خود اختصاص داده است.

دکتر محمدرضا رضانیا یادآوری کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع ۶۰ بیمار  مشکوک به کرونا در کیش بستری شده‌اند که از این تعداد، ۳۱ نفر مثبت اعلام شده، دو نفر نیز فوت شده‌اند .

وی ضمن درخواست مجدد از مردم برای  ماندن درخانه هشدار داد: چنانچه این اصول رعایت نشود، زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع نمی‌شود و در نیمه فروردین ممکن است با بحران شدید مواجه شویم که در اینصورت کادر درمانی جزیره آمادگی لازم را برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان نخواهد داشت.

کد خبر 494219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha