رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد از جذب تنها ۳۰ درصد از اعتبارات مربوط به اسناد خزانه در استان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست نسبت به جذب و وصول ۷۰ درصد باقی مانده این اسناد تا پایان اردیبهشت امسال اقدام کنند.

مالیات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی سلحشوری گفت: مهلت وصول اسناد خزانه تا پایان اسفند سال ۱۳۹۸ اعلام شده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا دولت و سازمان برنامه و بودجه فرصت جذب این اسناد را تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید کرد.

وی تصریح کرد که از مجموع ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی از بودجه سال جاری تاکنون افزون بر ۵۳۸ میلیارد ریال آن به استان تخصیص یافت.

سلحشوری همچنین مجموع اعتبارات مصوب مربوط به طرح های عمرانی ملی استانی شده را از محل بودجه امسال افزون بر ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون ۴۲ درصد این اعتبارات به استان تخصیص یافته است.

وی کل اعتبارات مصوب نفت و گاز در کهگیلویه وبویراحمد از محل بودجه جاری را نیز افزون بر یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تاکنون ۳۹۰ میلیارد ریال آن به استان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای مقابله و جلوگیری از ویروس کرونا در استان تخیص یافته و مبادله موافقت نامه این اعتبارات نیز انجام شده است.

اظهار داشت که ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبارات در اختیار مدیریت بحران استانداری و ۲ میلیارد ریال نیز به صورت مستقیم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار گرفته است.

سلحشوری همچنین تاکید کرد که بر اساس مصوبه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان امور استخدامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی امور و مکاتبات اداری در سطح دستگاه های اجرایی باید به صورت الکترونیک و از طریق شبکه دولت بدون حضور فیزیکی انجام شود.

کد خبر 494214

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha