اخبارهای رسیده از داخل جلسه شورای عالی کار حاکی از این است که دولت و کارفرمایان به توافق رسیده‌اند که هیچ کارگری نباید کمتر از ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کند. کارگران هم معتقدند که بیشترین میزان افزایش روی عدد حقوق باشد نه سایر آیتم‌ها.

دستمزد - حقوق - اسكناس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، دویست و نودمین نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران امروز در حال برگزاری است. این نشست سومین جلسه شورای عالی طی این چند هفته اخیر بعد از برگزاری ۷ جلسه کمیته دستمزد برای تعیین دستمزد ۹۹ کارگران در حال برگزاری است. 

محمد شریعتمداری، وزیرکار در حاشیه این نشست گفت: متغیرهای مختلفی در سال آینده، عامل درون زا و برون زای متعددی ایجاب می کند تا نمایندگان کانون ها، اتحادیه ها، شوراهای اسلامی کار و کارفرمایی با احتیاط در مورد مزد تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: هرچند هر تصمیمی گرفته شود قابلیت اصلاح دارد تا آیتمهایی که دولت می تواند درباره آن تصمیم بگیرد هم فزاینده و کاهنده به ایجاد تعادل در بازار کار کمک کند.

کد خبر 494088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    انسانیت زنده نگه داریم کارفرمایان عزیز سفره ای که پهن کردی و کارگران دارن نون میخورن یه جوری باشه که روزبه روز سفره پربرکت باشه که هم مشکلات حل بشه هم خوشی انسانیت باشه