دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تأکید بر اینکه به‌منظور حفظ سلامت مردم استان و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ضروری است محدودیت تردد به استان برقرار شود، گفت: به متولیان امر، دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر و با سودجویانی که بخواهند در زمینهٔ منازل مبله فعالیت کنند، برخورد قاطع می‌شود.

ترافیک جاده

به گزارش همشهری آنلاین حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، از تعیین شعبه ویژه جهت برخورد با اجاره دهندگان منازل مبله به مسافرانی که در شرایط کرونایی به استان سفر می‌کنند خبر داد و گفت: با کسانی که مانع اجرای مقررات بهداشتی در جامعه شوند و بهداشت عمومی را به مخاطره اندازند، مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با قاطعیت برخورد جدی خواهد شد.

دادستان شیراز یادآور شد: تخلفات کسانی که در امر اجاره منازل مبله و همچنین اسکان و ارایه خدمات به مسافران فعالیت کنند، در شعبه ۲۲ دادیاری به‌صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

وی از مسئولان مربوطه خواست به‌گونه‌ای باید رفتار کنند که مسافران بدانند در استان فارس هیچ‌گونه خدماتی به مسافران ارائه داده نمی‌شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: به فرموده رهبری در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت خواهیم کرد و در صورت اعلام نیاز از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این ویروس، کلیه ظرفیت‌های قانونی را به کار خواهیم بست.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تأکید کرد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های ویژه در حال تلاشیم تا از سوءاستفاده و سودجویی برخی از افراد جلوگیری کنیم.

آسیابی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری بیشتر مردم و تلاش مسئولان بتوان در مقابله با ویروس کرونا، اقدامات لازم را انجام و آن را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه باید برای کنترل این ویروس بین تمام دستگاه‌ها هماهنگی و همکاری ایجاد شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه اماکن گردشگری در استان فارس تعطیل‌ شده‌اند؛ همچنین هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان نیز در راستای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس، تعطیل‌ شده‌ و برای ایام نوروز ارائه خدمت نخواهند داشت، از هم‌وطنان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی و ریشه‌کن شدن کرونا به استان فارس سفر نکنند.

کد خبر 494006

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید حسین گوهریان IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    درود بر شرف دادستان شیراز که با درایت قضایی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری و سلامت شهروندان حوزه قضایی خویش را در دستور کار قرار دادند