مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای تنظیم بازار شب عید در این شهرستان توزیع می‌شود.

مرغ فروشی

ٰبه گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی اظهار داشت: سهمیه گوشت مرغ و گوشت قرمز شهرستان ری در تهران قابل افزایش است و هر میزان که مردم جنوب تهران نیاز داشته باشند در ایام عید نوروز گوشت قرمز و سفید برای تنظیم قیمت‌ها به بازار مصرف تزریق خواهد شد.

وی عنوان کرد: توزیع به‌موقع مرغ منجمد در بازار باعث کاهش قیمت‌ها و رسیدن بازار به قیمت تعادلی شد.

احمدی یادآور شد: شهروندان اطمینان داشته باشند که طی ایام تعطیلات عید نوروز اداره صمت با توزیع اقلام مصرفی و نظارت بر بازارها جلوی هرگونه افزایش‌ها را خواهد گرفت.

وی در ادامه از توزیع ۴۵۰ تن میوه شب عید با قیمت مصوب در مراکز عرضه شهرستان ری خبر دارد و گفت: ۲۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین نیاز میوه مورد نیاز مردم شهرستان ری توزیع می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ۲۵ مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ۱۸ مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش‌های مختلف شهرستان میوه مورد نیاز شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت انجام شده است.

کد خبر 493996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha