مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: محدوه هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان با هدف کاهش ترافیک و تعریض محور به بهره‌برداری رسید.

تقاطع سنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   «احمد مرزبان» افزود: عملیات اجرایی این محدوده با ۴میلیارد ریال اعتبار و ظرف ۲ ماه اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: این عملیات عمرانی با ۲ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی سنگی، ۲۲۷ متر مکعب پی‌کنی، ۶۵۰ متر مکعب بتن‌ریزی،   ۳هزار کیلوگرم آرماتوربندی، ۹۵۰ مترمربع قالب‌بندی و ۳۰۵ تن آسفالت انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: این طرح عمرانی موجب شده تا عبور و مرور راحت‌تر شود و عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح سنجان با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مرزبان افزود: بعد از تعطیلات نورزو آغاز عملیات ساخت تقاطع همسطح سنجان آغاز و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۹ به پایان می‌رسد.

وی اظهار داشت: ساخت تقاطع غیر همسطح در ورودی منطقه سنجان - اراک که از کانون‌های حادثه خیر است در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ورودی سنجان در مسیر شیبداری واقع شده و آشنا نبودن رانندگان مسافر با این منطقه و نبود دید کافی زمینه‌ساز بروز حوادث ناگوار است

مرزبان افزود: ایجاد تقاطع غیرهمسطح در این منطقه نقش کلیدی در کاهش آمار حوادث رانندگی دارد و تمامی تلاش بر این است که طرح مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

کد خبر 493971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha