حالا نیکبخت تصمیم گرفته دوباره استقلالی شود، اما مشکل اینجاست که دیگر کسی او را باور نمی‌کند

نیکبخت واحدی

به گزارش همشهری آنلاین، کلا 90 درصد بازیکنانی که بین پرسپولیس و استقلال جابجا می‌شوند، بعد از بازنشستگی برای تثبیت هویت باشگاهی و جایگاه اجتماعی خودشان دچار دردسر می‌شوند. حالا خیلی‌های‌شان نسبت به این خلأ ابراز بی‌اعتنایی می‌کنند و بعضا هم می‌کوشند تا به سمت یک طرف غش کنند.

مورد علیرضا نیکبخت واحدی اما از همه حادتر است؛ کسی که در استقلال ارج و قرب داشت، اما خیلی ناگهانی و ناباورانه به پرسپولیس رفت و بدتر اینکه آنجا هم ادای «بد متعصب‌ها» را درآورد. حالا نیکبخت تصمیم گرفته دوباره استقلالی شود، اما مشکل اینجاست که دیگر کسی او را باور نمی‌کند. علی نیکی هم هی آتش تظاهر به این عشق را تندتر می‌کند. او که چندی پیش با اظهاراتش در مورد تبعیض بین سرخابی‌ها خبرساز شده بود، اخیرا بار دیگر گفته: «مهندسی لیگ به نفع پرسپولیس؟ آن چیز که عیان است، چه حاجت به بیان است؟»

آقا اگر ما کتبا و به صورت محضری قبول کنیم شما استقلالی هستی، رضایت می‌دهی و دست از این جنجال‌سازی‌های کاذب برمی‌داری؟ آیا بهتر نبود به جای این سروصداها و تظاهر به تعصب، دیروز که به پرسپولیس رفتید جلوی زبان‌تان را نگه می‌داشتید و وسط جشن قهرمانی سرخ‌ها نمی‌گفتید بزرگترین اشتباه زندگی‌تان بازی در استقلال بوده؟

کد خبر 493904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    لطفاً یکطرفه به قاضی نروید.بر عکس این عکس ها هم زیاد موجوده!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    عابد زاده هم از استقلال مطرح و مشهور شد و حتی قهرمان آسیا هم شد.الان اسطوره قرمزهاست.