مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
۰ نفر

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در شهر تهران گفت: تمامی فعالیت‌های ستاد در ایام نوروز به قوت خود باقی خواهد ماند و تعطیلی برای ما بدون معنا است.

زالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی با بیان اینکه مهم‌ترین شرط مصرف آجیل و شیرینی در نوروز امسال اطمینان از صحت و سلامت آن است، گفت: اینکه آجیل در پروسه‌ تولید خود در بخشی حرارت می‌بیند ضرورتا سبب نمی‌شود ویروس زدایی از آن صورت گیرد، به ویژه اگر در محیط‌های غیر صنعتی تهیه شده باشد.

وی با اشاره به اینکه ویروس بر دانه‌های گیاهی مدت زمانی می‌نشیند، تصریح کرد: در خصوص شیرینی هم این مساله صادق است، لزوما پخته شدن شیرینی در فر سبب نمی‌شود آلودگی نداشته باشد چراکه تا هنگام مصرف در دمای عادی قرار می‌گیرد و امکان وجود ویروس بر روی آن وجود خواهد داشت.

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران، درخصوص مباحث مطرح شده در جلسه امروز این ستاد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال نو قرار داریم لازم بود تا در واپسین ساعات سال جاری یک بار دیگر هماهنگی جدی‌تری بین ارکان بهداشتی، پشتیبانی، دارویی و... انجام دهیم. تیم‌های بهداشتی درمانی و دارو عملا تعطیلی نخواهند داشت و مانند پیش از عید نوروز فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 493895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha