مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۹۸ از ریزش ۲ هزار و ۳۹۱ فرصت شغلی در این استان جلوگیری شده است.

شغلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد جهاندیده چهارشنبه ۲۸ اسفند اظهار داشت: با تعامل و هم‌افزایی موجود در بین دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان و با حمایت‌هایی که صورت گرفت امسال با وجود شرایط سخت اقتصادی، از ریزش ۲ هزار و ۳۹۱ فرصت شغلی در این استان جلوگیری شد.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های حوزه روابط کار این اداره کل در سال ۹۸، گفت: در این حوزه یکی از مهم‌ترین اهدافی که دنبال می‌کنیم پیگیری رفع مناقشات کارگری و کارفرمایی از طریق مصالحه و سازش است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: پیرو اجرایی کردن این هدف، امسال ۹۶۷ رای سازشی توسط مراجع حل اختلاف و هیات‌های تشخیص این اداره کل صادر شده که در مقایسه با سال گذشته رشد سه درصدی را نشان می‌دهد.

وی همچنین از شناسایی ۶۵۴ نیروی کار خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان در بازه زمانی سال ۹۸ خبر داد و گفت: ۲۷۵ نیروی کار ایرانی نیز توسط ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارفرمایان جایگزین این افراد شدند.

کد خبر 493774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha