یک فعال حوزه گردشگری قزوین گفت: سفر نرفتن در این روزها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به معنای احترام به خود و دیگران و اهمیت قائل شدن برای جان انسان‌هاست.

سفر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «زهرا امیرآبادی» چهارشنبه ۲۸ اسفند با اشاره به راه‌اندازی پویش سهم من در مقابله و مهار کرونا، افزود: سهم ما در این میان دعوت از مردم برای در خانه ماندن و نرفتن به مسافرت نوروزی است تا با این کار هرچه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

راهنمای گردشگری قزوین گفت: برای سفر رفتن همیشه زمان و فرصت هست و در این روزها که نقاط مختلف کشور درگیر کروناست باید با خانه ماندن و نرفتن به مسافرت به شیوع کرونا دامن نزده و برای کادر خدوم درمانی شهرها و استان‌های مختلف مشکل و بار مضاعف ایجاد نکنیم.

امیرآبادی با بیان این‌که ما نیز دوست داشتیم تا مطابق هر سال در نوروز در خدمت گردشگران در شهر و استان تاریخی و زیبای قزوین بودیم، اظهار کرد: با این وجود به دلیل حفظ جان شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا، امسال از پذیرش گردشگران معذور هستیم.

وی گفت: مردم می‌توانند در ایامی که برای کمک به مهار کرونا در خانه مانده‌اند به شکل مجازی از جاذبه‌های مختلف کشور از جمله قزوین دیدن کنند و در مورد آنها اطلاعات کسب کنند و یا سفرنامه‌ها را بخوانند تا پس از رفع کرونا به مقاصد دلخواه سفر کنند.

تاکنون ۴۷۳ نفر در استان قزوین به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

۳۳۹ تن از بیماران کرونایی در این استان بهبود یافته و متاسفانه ۵۳ تن نیز بر اثر آن جان باخته‌اند.

کد خبر 493710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha