معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح چهارشنبه ۲۸ اسفند شهرکرد با دمای منفی ۲ درجه سردترین نقطه استان بود گفت:به‌زودی بارش باران شروع خواهد شد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهرداد قطره،  معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار داریم در کوهرنگ تا حدود ٣٠ میلی‌متر برف و باران و در سایر نقاط استان بین ٤ تا ٨ میلی‌متر بارش باران داشته باشیم. صبح فردا هم به‌دلیل ابرناکی آسمان کاهش شدید دما نخواهیم داشت.

او افزود: صبح جمعه اول فروردین دمای هوا در بن و شهرکرد تا منفی ٣ درجه و در سامان تا حدود ٢ درجه زیر صفر خواهد رسید. سامانه دوم که با هسته سردی از روز یک‌شنبه سوم و دوشنبه چهارم فروردین،  استان را فرا خواهد گرفت غالبا بارش برف را در بیشتر نقاط به‌ همراه خواهد داشت و احتمال سرمازدگی جبهه‌ای از آن وجود دارد.

قطره گفت:میانگین وزنی بارندگی چهارمحال و بختیاری در سال زراعی جاری از اول مهرماه تا ۲۸ اسفندماه امسال به میزان ۳۴۳ میلی‌متر است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود ۳۹ درصد کاهش داشته است و همچنان خشک‌ترین استان در کشور هستیم.

کد خبر 493704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha