چهارشنبه سوری امسال در دل بحران کروناست و توصیه می‌شود که این روز را در خانه بمانیم.

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۱۴:۴۵ امروز، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشته است. سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از ۱۸ مصدوم، ۵ نفر درمان و ترخیص شدند.

  • سوختگی هنگام ضدعفونی دست با الکل

باشگاه خبرنگاران جوان هم نوشت: مصطفی ده مرده ای رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری هم  ضمن هشدار هنگام ضدعفونی دست ها با الکل و محلول های الکلی گفت: امروز چندین مورد مراجعه به بیمارستان داشتیم که در هنگام ضدعفونی دست ها فرد در مجاورت آتش بوده و دچار سوختگی شده است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد: مردم در هنگام ضدعفونی دست ها با الکل و مواد الکلی احتیاط  کنند تا در  مجاورت آتش نباشند.

ده مرده ای با اشاره به آمار حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۸ اظهار کرد: از اول اسفند تاکنون  ۱۵ نفر مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند. رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد:  از ۱۵ مصدوم چهارشنبه سوری تاکنون ۹ نفر سرپایی درمان و ۶ نفر بستری شدند.

  • اولتیماتوم پلیس راهور به هنجارشکنان چهارشنبه سوری

رئیس پلیس راهور پایتخت به هنجارشکنان چهارشنبه سوری هشدار داد و گفت: رفتارهای خارج از عرف در رصد پلیس بوده و ضمن توقیف خودرو برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس به تدابیر پلیس راهور در شب چهارشنبه آخر سال پرداخت و اظهار داشت :ماموران پلیس راهور در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی بوده و در معابر ، بزرگراه‌ها و میادین حضور فعال دارند .

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: ماموران رفتارهای رانندگان را رصد می‌کنند و در صورتی که راننده یا سرنشینان اقدامات خارج از عرف انجام دهند با آنها برخورد می کنند؛لایی کشی، مارپیچ و حرکات خطرناک از جمله رفتارهای ترافیکی است که پلیس بلافاصله آنها را رصد کرده و با متخلفان برخورد می کند؛در این صورت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

سردار مهماندار در خصوص پرتاب اشیا محترقه و مواد خطرناک و مزاحمت برای مردم نیز اعلام کرد؛رانندگان یا سرنشینان خودروهایی که اقدام به پرتاب اشیای محترقه و مزاحمت برای مردم کنند خودروی شان به پارکینگ منتقل شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

وی به مردم تاکید و توصیه کرد که از سفرهای غیر ضرور در معابر شهری پرهیز کنند.

کد خبر 493569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    وای خدا اینها چقدر احمق هستند بابا اینقدر گفتند اعلام کردند واقعا یعنی چه اخه کمی مسئولیت اجتمایی داشته باشین این ویروی بس نیست اخه جوان هستید