یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حرمت شکنی به حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) را اقدامی خودسرانه و خلاف همه موازین خواند و گفت: چطور این افراد به خودشان جرأت توهین و جسارت را می‌دهند که در مکان‌های مقدس را بشکنند. باید جلوی این ناهنجاری‌ها و خودسری‌ها را گرفت.

بروجردی

به گزارش همشهری آنلاین،علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) گفت: اگر کسی حتی کمترین دقت نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشد متوجه می شود که ایشان تأکید کردند باید تصمیمات ستاد مقابله با کرونا با دقت اجرا شود. هدف اصلی هم جلوگیری از انتقال این ویروس خطرناک به دیگر افراد و مقابله با ابتلای تعداد بیشتری از مردم است.

وی با بیان اینکه طبق آمارها همچنان روند ابتلا به ویروس کرونا در سطح ملی سیر صعودی دارد که اجتماعات انتقال ویروس را تشدید می‌کند، افزود: هر سال میلیون‌ها نفر به حرم حضرت معصومه، حرم امام رضا، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و شاهچراغ مشرف می‌شوند که امسال به دلیل تأکید بر عدم تجمع تصمیم دیگری گرفته شد، حال در چنین شرایطی عده‌ای خودسرانه به خود جرأت می‌دهند به مکان‌های مقدس و حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) هتک حرمت کنند، این کار چه توجیهی دارد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرمت شکنان به شعور ده‌ها میلیون ایرانی هم توهین کردند گفت: ده‌ها میلیون ایرانی پر از عشق و علاقه و ارادت به ائمه هستند پس این چند ده نفر چطور به خود اجازه داده که علاوه بر حرمت شکنی به مردم توهین کنند و خود را تنها عاشقان ائمه جلوه دهند. آن‌ها در مکان‌های مقدس را شکسته و با توهین وارد شدند. باید جلوی این ناهنجاری‌ها و خودسری‌ها گرفته شود کما اینکه چندی پیش هم نمونه دیگری از این حرکات زشت را در ضریح مطهر دیدیم.

بروجردی در پایان تأکید کرد: همه می‌دانیم که همه اقدامات صورت گرفته برای آن است که از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود ولی قطعا عشق و ارادت مردم به امکان مقدس کم نمی‌شود. امیدواریم هر چه زودتر با رفتن این مهمان ناخوانده از ایران عمر این گونه تصمیمات هم به پایان برسد و وضعیت به حالت عادی برگردد.

کد خبر 493514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha