معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار لرستان آخرین وضعیت مقابله استان با ویروس کرونا و اقدامات انجام شده را بررسی و پیگیری کرد.

جهانگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین، «اسحاق جهانگیری» در این ارتباط تلفنی پس از ارایه گزارش  استاندار لرستان بر ضرورت بکارگیری تمامی امکانات برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با جدیت اجرا شود.  

 استاندار لرستان نیز گفت: با مشاهده شدن نخستین افراد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه با توجه به حساسیت بالای موضوع در دستور کار قرار گرفت. ستاد استانی  مدیریت کرونا  تشکیل، کمیته ها و اعضای آن مشخص و وظایف و دستورالعمل ها به آنها ابلاغ شد.

«سیدموسی خادمی» افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجموعه کارکنان آن به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا مشخص و تمامی دستگاههای اجرایی ملزم به همکاری و تهیه امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان شدند. رو تجهیز بیمارستان های مخصوص بیماران کرونایی در سطح استان انجام شد و امکانات مورد نیاز کادر پزشکی در اختیار آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد:  با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر های محوری کشور، طی اطلاعیه های جداگانه از هموطنان خواسته شده با توجه به شرایط کنونی به لرستان سفر نکنند.

خادمی افزود: همچنین  از کسبه و بازاریان خواسته شد در شرایط کنونی با در نظر گرفتن  حساسیت موضوع نسبت به تعطیلی این اماکن اقدام کنند.  

کد خبر 493473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha