مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز نصب شد.

فرودگاه تبریز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رامین آذری، روز سه شنبه افزود: این دستگاه به علت دقت تب سنجی و با توجه به حجم بالای مسافران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این فرودگاه نصب و به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: این سیستم قادر است به طور همزمان چندین نفر از مسافران را به طور یکجا رصد و پایش کند و در صورتی که درجه حرارت هر یک از مسافران از حد معمول بیشتر باشد با مشخص کردن تصویر وی و اعلام هشدار به کاربر سیستم، اعلان خطر می کند.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به بهسازی و نصب دکل های جدید روشنایی اپرون در فرودگاه تبریز گفت: با توجه به توسعه اپرون فرودگاه تبریز، این اقدام برای تامین روشنایی محل پارک هواپیماها، طبق استاندارهای هوانوردی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این دکل ها از پروژکتورهای LED نسل جدید استفاده شده است، یادآوری کرد: اعتبار کل پروژه ۶ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

کد خبر 493461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha