مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

رئیس اتحادیه قصابان استان قزوین گفت: شیوع ویروس کرونا موجب افزایش تقاضا و بالا رفتن ۱۲ درصدی قیمت گوشت در بازار شد.

گوشت قرمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا دایی افزود: پیش از این قیمت هر کیلو گوشت گوساله ۸۰ هزار تومان بود که در حال حاضر به دلیل افزایش تقاضا به قیمت ۹۰ هزار تومان رسیده است.

او اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا و بسته شدن رستوران‌ها، کبابی‌ها، جگرکی‌ها و... قیمت آلایش و مخلفات گوشت حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه قصابان استان قزوین گفت: به تمامی مراکز قصابی و عرضه گوشت تحت نظر این اتحادیه با ارسال بخشنامه و آیین‌های بهداشتی لزوم رعایت این موارد تاکید شده است.

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی مغازه، شست‌وشوی منظم دست‌ها، استفاده از دستکش، ماسک و روپوش، دریافت نکردن پول نقد، تاکید بر استفاده از کارتخوان و... از جمله نکات بهداشتی بوده که رعایت آنها در تمامی واحدهای عرضه گوشت زیر نظر اتحادیه تاکید شده است.

دایی بیان کرد: با توجه به اینکه کمبودی در عرضه دام و گوشت وجود ندارد، از همشهریان درخواست می‌شود تا حد ممکن در خانه‌های خود بمانند و در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستگاه‌های امدادی و خدماتی کمک کنند.

تاکنون ۴۴۷ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده،  ۵۰ نفر جان خود را از دست داده و ۳۱۲ نفر نیز از این بیماری بهبود یافته اند.

کد خبر 493427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha