سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان اصفهان از راه‌اندازی تور مجازی بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان ویژه گردشگران در نوروز ۱۳۹۹ خبر داد.

اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید علی صالح درخشان در حاشیه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور مجازی بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان ویژه گردشگران در نوروز ۱۳۹۹ راه اندازی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با مشارکت حوزه‌های گردشگری، امور فرهنگی در روابط عمومی و انفورماتیک اداره کل طرح تور مجازی بازدید از جاذبه‌های شاخص تاریخی و گردشگری استان در دو سطح شهر تاریخی اصفهان و سایر شهرستان‌های استان (شامل ۲۳ شهرستان) از روز ۲۸ اسفندماه امسال اجرا می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: بر اساس این طرح گردشگران می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به آدرس www.isfahancht.ir اطلاعات مورد نیاز خود درباره جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان را به صورت فیلم، تصویر و مطالب نوشتاری دریافت کنند.

کد خبر 493411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha