دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
۰ نفر

رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اظهارات وحید هاشمیان واکنش نشان داد.

علی کفاشیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین وحید هاشمیان در تازه ترین گفت و گوی  خود علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال را نشانه رفت و گفت: «یکبار که برای رای پرونده ام با پرسپولیس به فدراسیون رفته بودم کفاشیان گفت: «وحید، در هر کدام از تیم های پایه که تمایل داری با ما همکاری کن! » که آنهم به نظرم یک تعارف بود. فوتبال ایران الان هنوز چوب دورانی را می خورد که ایشان در راس بودند و آن خنده ها را تحویل مردم می دادند. من با آقای «صفایی فراهانی» مشکل داشتم و ضربات زیادی در دوره ایشان خوردم اما در دوره این مدیر برای فوتبال اقدامات خوبی هم صورت گرفت اما در زمان آقای «کفاشیان» فوتبال کشور خیلی آسیب دید. »

کفاشیان اما در پاسخ به این اظهارات هاشمیان می گوید: «من همیشه رابطه خوبی با هاشمیان داشته ام. نمی دانم چرا این حرف ها را زده ولی او شخصیتی جدی دارد و با این پشتکار خوبش به نظرم در آینده خیلی موفق خواهد شد. »

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اضافه می کند: «نمی شود که فقط جدی باشیم و حرص بخوریم. باید گاهی هم بخندیم. اصلا ورزش برای شادی و نشاط و شادابی است. نمی دانم نظر هاشمیان درباره من چه بوده ولی کارنامه بنده مشخص است. خیلی ها به من می گویند عملکرد شما در فدراسیون خوب بود و با آوردن کی روش باعث تحول در فوتبال شدید. در رده پایه، فوتسال و فوتبال ساحلی هم به موفقیت‌هایی رسیدیم. من برای هاشمیان احترام زیادی قایل هستم ولی خیلی ذهنم را درگیر این بحث ها نمی کنم. »

کد خبر 493320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha