بعد از آن اتفاق گابریل کالدرون در تمرین پرسپولیس بیرانوند زا تحت فشار گذاشت که از همه بازیکنان عذرخواهی کند

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند مدتها بعد از آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام دلیل این مساله را افشا کرد. او مدعی شد چون یک بار درخواست مصاحبه این پیج را رد کرده و به همین دلیل تصاویر حضورش در تمرینات سانسور شده، چنین تصمیمی گرفته است. با این حال ظاهرا اصل ماجرا چیز دیگری است.

در این میان یک نکته جالب توجه وجود دارد؛ اینکه بیرانوند درست در روزی صفحه رسمی پرسپولیس را آنفالو کرده که دقیقا همان روز یک گزارش خانوادگی از بوژیدار رادوشوویچ روی این پیج کار شده؛ آنچه حساسیت بیرانوند را تحریک کرده است. در حقیقت از زمانی که بوژیدار در پرسپولیس فیکس شد، بیرانوند نسبت به او موضع پیدا کرد و این مساله را بارها نشان داد؛ از جمله زمانی که روی نیمکت ذخیره‌ها خمیازه کشید. گفته می‌شود بعد از آن اتفاق گابریل کالدرون در تمرین پرسپولیس بیرانوند زا تحت فشار گذاشت که از همه بازیکنان عذرخواهی کند. بیرو هم گفت از همه عذرخواهی می‌کند، جز رادوشوویچ. در ادامه هم مشاجره طرفین جدی شد و او با ترک تمرین راهی ساختمان باشگاه شد تا رضایتنامه‌اش را بگیرد.

این بخشی از حقایقی است که بیرانوند در مصاحبه اخیرش نگفت. حتی شایعه شده بیرو و رادوشوویچ مدتهاست تقریبا با هم «قهر» هستند. این در حالی است که رادو سال‌ها نیمکت‌نشینی پشت خط بیرانوند را تحمل کرده و آن را مایه افتخار دانسته بود.

کد خبر 493317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha