دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

شبکه نسیم در نوروز ۹۹ "دورهمی"، "کودک شو"، "هوش برتر"، "شکرستان" و"ویتامین خ"، را به روی آنتن می برد.

شبکه نسیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، سری دهم مسابقه هوش برتر به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی  با اجرای افشین زی نوری بر پایه بازی های شنیداری، دیداری، هوش و قدرت ذهنی افراد است که به چالش کشیده میشوند.

این برنامه  هر شب از روز سه شنبه ۲۷ اسفند  ساعت ۱۹ پخش و باز پخش آن در ساعات ۰۳:۰۰، ۰۸:۰۰و ۱۳:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

برنامه ترکیبی"ویتامین  خ"  به  تهیه کنندگی و کارگردانی رامین کرم یزدی، شوخی با مسائل اجتماعی با آیتم های طنز و مسابقه هرشب ساعت ۲۰ و در ساعات ۰۲:۳۰، ۰۹:۰۰ و ۱۴:۳۰روز بعد بازپخش می کند.

فصل جدید شکرستان و روایت شهاب حسینی

فصل سوم "شکرستان" که به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی با روایت شهاب حسینی در  مرکز صبا تولید شده، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از  شنبه ۲۴ اسفند ماه از شبکه نسیم روی آنتن می رود و باز پخش آن  در ساعات ۰۲:۱۵، ۰۷:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است.

 در این فصل کاراکترهای اصلی همچون سری پیشین حضور خواهند داشت و چند کاراکتر فرعی در هر قسمت به جمع شکرستانی های اضافه خواهد شد.

فصل چهارم "کودک شو" با اجرای پژمان بازغی با حال و هوای عیدانه و آیتم های جدید،  هر شب از یکم فروردین ماه ساعت ۲۱ پخش شده و در ساعات ۰۱:۰۰، ۰۴:۳۰، ۰۹:۳۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.

این فصل از نمای رادیو با دو نمایش رادیویی  "مضحکه در تهران" و " انتخاب نیما"  از اول فروردین ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.
"مضحکه" به کارگردانی بهرام سروری نژاد و تهیه کنندگی مجید فتاحی در قالب برنامه ی نمای رادیو هر شب از اول فروردین ماه  ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم به روی آنتن میرود و باز پخش آن در ساعات ۰۴:۰۰، ۱۲:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد است.

داستان این نمایش در روزهای پایانی اسفند ماه ۱۲۸۵، زمانی که مظفرالدین شاه قاجار درگذشته، روزهای متمادی ست که مملکت بی پادشاه مانده و محمدعلی میرزا نایب السلطنه در راه تهران است و هنوز به پایتخت نرسیده، آنها شادمانه در راه ارگ سلطنتی هستند تا میرآقاباشی را برای جلوس به تخت پادشاهی مشایعت کنند. قرار است میر آقاباشی پنج روز بر تخت بنشیند و همه ی اهل مملکت باید اوامر او را اجرا کنند.

در "مضحکه" هنرمندانی همچون پوریا موسوی، اشکان شریعت، سیما خوش چشم، نسرین زارع، میر طاهر مظلومی، احمد گنجی ، نورالدین جوادیان،  مجید رحمتی و .... به ایفای نقش پرداخته اند.

نمایش رادیویی "انتخاب نیما"  به کارگردانی مهدی طهماسبی و قلم مهدی فراهانی، داستان پسر جوانیست به نام نیما که می خواهد از طریق فضای مجازی شریکی برای زندگی اش انتخاب کند. بازیگرانی چون  نورالدین جوادیان، مهرخ افضلی، شیرین سپهراد، میرطاهر مظلومی و قربان نجفی در آن ایفای نقش می کنند.

 برنامه "دورهمی" با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با دعوت از میهمانان و چهره های مختلف هر شب از اول فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود و باز پخش آن در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهد بود.

"نسیم آوا" با پخش موسیقی و تصاویر خوانندگان، با اجرای رضا محبی از ۲۹ اسفند تا پایان نوروز هر شب ساعت ۰۰:۳۰بامداد پخش شده و باز پخش آن در ساعت ۱۴:۱۵ و ۱۸:۳۰ خواهد بود.

کد خبر 493211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha