دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه تاکید کرد: امسال با توجه به بحث شیوع کرونا هرگونه تجمع در چهارشنبه آخرسال ممنوع است و سخت‌گیری‌ها در این زمینه تشدید می‌شود.  

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امسال شیوع این بیماری شرایط متفاوتی را رقم زده و همانگونه که مسئولان بهداشتی تاکید داشته و دارند مردم باید از تجمع خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.  

وی افزود: هرسال تاکید بر برگزاری کوچه محور این مراسم بود و امسال تاکید بر برگزاری این مراسم در خانه‌های خود مردم است و هرگونه تجمع در این شب ممنوع خواهد بود.  

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: درگیری تمام نیروهای درمانی و امدادی در بحث مقابله با کرونا است و از مردم خواست تا چهارشنبه‌سوری امسال بیش از هر زمان هوای نیروهای امدادی را داشته و از انجام کارهای مخاطره‌آمیز اجتناب کنند.  

آمویی خاطرنشان کرد: بیمارستان سوختگی کرمانشاه درگیر بحث کرونا است و مصدومان سوختگی باید به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شوند و در شرایطی که فشار مضاعف به سیستم درمان دربحث کرونا وارد است، می‌طلبد مردم بیشتر همکاری داشته و مراقبت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.  

وی افزود: نیروهای آتشنشانی هم درگیر بحث گندزدایی هستند و از مردم خواهش داریم از پرتاب مواد آتش زا به سمت ساختماها و درختان اجتناب کرده و بیشتر هوای نیروهای آتشنشان را در این شرایط داشته باشند.  

آمویی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس با شادی مردم مخالف نیست، گفت: تنها مخالفت ما با افرادی است که بخواهند مخل نظم و امنیت شده و با رفتارهای مخاطره آمیز سلامت خود و دیگران را به خطر بیندازند.  

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس با این افراد برخورد جدی داشته و با توجه به بحث شیوع کرونا، برخوردها امسال با این دسته افراد تشدید می‌شود.  

وی یادآورشد: خودروهایی هم که در این شب در شهر برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، توقیف شده و تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند.  

کد خبر 493175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha