مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

۲ عضو سازمان‌های مردم‌نهاد همدان در حوزه زیست‌محیطی، ۶۱ بسته اقلام بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را در بین کودکان کار این شهر توزیع کردند.

بسته های بهداشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، زهرا طهماسبی از فعالان محیط‌زیست و مربی ورزش‌های همگانی همدان به همراه مصطفی موسیوند رئیس انجمن رفتگران طبیعت این استان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام به تهیه بسته‌های بهداشتی برای کودکان کارکردند.

یکی از بانیان این اقدام انسان دوستانه دوشنبه ۲۶ اسفند اظهار کرد: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی‌کننده دست، عسل خوراکی ۳۰۰ گرمی، دستکش لاتکس و مکمل تقویتی سیستم بدن است که در پک‌های کاغذی بین کودکان کار توزیع شد.

زهرا طهماسبی افزود: بخشی از هزینه‌ها توسط حامیان مردمی کودکان کار تأمین شد و ۲۰ تن در این زمینه همکاری کردند.

وی اضافه کرد: نحوه توزیع این اقلام نیز با همکاری موسسه خیریه محفل امام علی (ع) بین کودکان کار وابسته به این موسسه انجام شد.

تا یکشنبه‌شب گذشته ۱۲۴ مورد مثبت ویروس کرونا در همدان ثبت‌شده است که از این تعداد ۶۵ بیمار بهبودیافته و در خانه قرنطینه شدند همچنین ۵۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری و تحت مداوا هستند و هشت تن از بیماران جان باختند.

در شهرستان اسدآباد ۲۱ مورد، بهار هفت مورد، تویسرکان سه، رزن یک، فامنین ۶، کبودراهنگ هشت، ملایر ۱۵، نهاوند ۱۹ و همدان ۳۴ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای اسفند تاکنون ثبت‌شده است.

کد خبر 493131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha