حسنی که روزگاری مدرسه را دوست نداشت و از تنبلی کلی هم براش اتفاق های بد می افتاد، حالا برنامه دارد که عید امسال در خانه بماند. البته حسنی فیلم افسانه گل آباد از تنبلی نمی خواست کار کند اما «امیر کیوان معصومی» یا همان حسنی و بازیگر سینما و تلویزیون برنامه دارد تعطیلات نوروز در خانه بماند و با همه دلتنگی‌ها برای مادرش به قطع زنجیره کرونا کمک کند.

امیرکیوان معصومی

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: «امیرکیوان معصومی» که به دلیل شباهش به «اکبر عبدی» بسیاری او را با این چهره نام آشنا اشتباه می‌گیرند، پیش از شیوع کرونا در حال ایفای نقش در فیلم «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی در کنار افرادی همچون رضا عطاران بود. البته فیلمبرداری این فیلم با شیوع این ویروس متوقف شد. علاوه بر آن معصومی در زمینه تولید فعالیت داشت که این موضوع هم به دلیل کسادی این روزهای بازار تاحدودی منتفی شده است. به همین دلیل معصومی از خانه کارهایش را پیگیری می کند. او می گوید:« برای من که روزگاری وقت استراحت هم نداشتم و بیشتر اوقات بیرون از خانه بودم، شاید قرنطینه خانگی سخت باشد اما قبول کرده ام که برای جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه بمانم و با همه دلتنگی ها برای مادرم و ناراحتی از ندیدنش سراغش نروم و با تلفن جویای احوالش هستم.  چون اگر یک درصد من ناقل باشم، به دلیل کهولت سن احتمال خطر برای او وجود دارد. »

بیشترین فعالیت های این روزهای بازیگر فیلم های افسانه گل آباد، آهوی پیشونی سفید، شهرزاد، ما خیلی باحالیم، بازگشت لوک خوش شانس و... مطالعه و تماشای فیلم های مختلف است. البته قرار است فیلم سرخپوست هم که معصومی در آن نقش استوار عبلاس ناجی را ایفا کرده بود در تعطیلات نوروز پخش شود. او می‌گوید:« گرچه این روزها از شبکه های مختلف فیلم‌های زیادی پخش می شود اما به نظرم نیاز به تنوع بیشتری هست و باید به مردم روحیه داد چون خانه ماندن بسیاری از شهروندان را احتمالا خسته کرده است و از طرفی شنیدن مداوم اخبار کرونا روحیه شان را آزرده می‌کند و باعث ایجاد ترس و اضطراب بیشتر می‌شود.به همین دلیل نیاز هست که برنامه های جذاب و شاد برای همه گروه‌های سنی پخش شود. چون یادمان نرود ما به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم. روزهایی که برای مردم دلنشین و شادو خاطره انگیز بوده و اگر روحیه شهروندان خسته شود، احتمالش هست که با همه تهدیدهای این بیماری، خانه را رها کنند و همه زحمات به هدر برود. »

امیر کیوان معصومی، سال ۱۳۹۶  در فیلم افسانه گل آباد نقش حسنی را بازی کرد. فردی که به مدرسه نمی رفت و حالا همان حسنی می خواهد که عید در خانه بماند. او می گوید:« مردم ما روزهای بد زیادی را تجربه کرده اند و این بیماری همه گیر  هم تجربه دیگری است  که به نظرم با همدلی، ایمان به خدا و اعتماد به دانش بشری می توانیم این روزهای سخت را هم بگذرانیم به شرطی که به صحبت هایی که گفته می شود توجه کنیم و خانه ماندن را فراموش نکنیم. من مدت هاست که مادرم و بسیاری از بستگانم را به دلیل شرایط سخت کاری ندیده ام و حالا که فرصتش پیش آمده باز هم سراغ شان نمی روم و عید در خانه می مانم تا مبادا به گسترش این بیماری کمکی کرده باشم. از مردم هم می خواهم که با همه سختی ها این روزها را تحمل کنند و در خانه بمانند. »

     

کد خبر 493028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha