مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر خلخال از توقیف تاکسی‌های شهری که اقدام به جابجایی غیر قانونی مسافر از پشت خاکریزهای ورودی به این شهرستان می‌کنند، خبر داد.

توقیف تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد خوگر روز یکشنبه گفت: گزارش‌هایی مبنی بر جابجایی شبانه  مسافر توسط برخی از رانندگان تاکسی درون شهری از پشت خاکریزهای ایجاد شده در مبادی ورودی این شهرستان از سمت استان گیلان  دریافت شده که با توجه به حفظ سلامتی جامعه با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: براساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال وبا هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، راه‌های ورودی این شهرستان از مبادی مختلف به خصوص راه‌های منتهی به استان گیلان با دپوی خاک مسدود و ورود مسافران پیاده هم از مسیرهای مسدود شده ممنوع  اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر خلخال اظهار کرد: 2 دستگاه تاکسی شهری که اقدام به مسافرکشی از پشت خاکریز چشمه مجره  واقع در مسیر راه خلخال به اسالم میکردند توقیف و به پارکینگ شهرداری منتقل شدند.

خوگر گفت: علاوه بر توقیف خودروها رانندگان این دو دستگاه  تاکسی هم برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شده اند.

شهرستان خلخال با وجود همسایگی با استان گیلان از نظر تعداد بیماران کرونایی در وضعیت مناسبی بوده اما مقام‌های بهداشت و درمان این شهرستان نسبت به تغییر وضعیت در صورت عدم توجه شهروندان هشدار داده‌اند.

کد خبر 492920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha