معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به انتشار ویروس کرونا تجمع کنندگان مراسم چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالحمید خسروانی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر بیان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه خطرناک، ایجاد مزاحمت و نا امنی برای شهروندان کنند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد. 

او با اشاره به شرایط خاص کشور به دلیل انتشار ویروس کرونا افزود: انتشار دهندگان تجمعات و گردهمایی برای برگزاری این مراسم که در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، باید به این موضوع توجه کنند که این امر با توجه به شرایط موجود فقط باعث ایجاد چالش برای شهروندان و دست اندرکاران درمان است و پیگرد قانونی خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه قطعا پلیس با انتشار دهندگان این دست فراخوان‌ها برخورد قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به این دست دعوت‌ها و فراخوان‌های گردهمایی توجه نکنند.

سرهنگ خسروانی با تاکید بر اینکه پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی‌تواند در ماموریت‌های خود موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کرده و به توصیه‌های ارائه شده توجه کنند. 

او افزود: در شرایط موجود، قطعا همکاری شهروندان با حضور خود در خانه، برای مصون ماندن از خطر بیماری و انتشار آن است که همه مسئولان بهداشتی نیز به آن توصیه می‌کنند.

سرهنگ خسروانی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود و شرایط پیش آمده در کشور به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال با سنوات گذشته متفاوت بوده و پلیس از هرگونه تجمع و مراسمات مرسوم در این رابطه با جدیت جلوگیری می‌کند.

کد خبر 492914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha