رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: مهمانسرای ورزشکاران این شهرستان برای گذران دوران نقاهت بیماران کرونایی آماده شد.

کرونا

به‌گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایرنا، مجید محمدی اظهارکرد:با درخواست ستاد مقابله با ویروس کرونای شاهرود استان سمنان، مهمانسرای ورزشکاران این شهر به‌صورت موقت مرکز دوران نقاهت بیماران کرونایی شد.

 وی با بیان اینکه ساختمان این مهمانسرا در اختیار ستاد مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت تصریح کرد: این ساختمان به ۱۱۵ تخت و امکاناتی که با استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی مطابقت دارد، تجهیز و آماده به کار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه مهمانسرای ورزشکاران یکی از ظرفیت‌هایی است که  قابلیت استفاده و کاربری چندگانه دارد، اظهارکرد: با توجه به شرایط بحرانی که امروزه جامعه ما را در برگرفته و همه دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری  و همچنین  خیران سلامت تلاش های بی‌وقفه‌ای  انجام می دهند در این راستا این اداره هم با هدف ارتقا و بازگشت سلامتی به همشهریان پای کار آمده است.

وی اظهارکرد: در خانه ماندن همه افراد و انجام روزانه چند حرکت ورزشی ساده سیستم ایمنی را تقویت و از ابتلا به این ویروس جلوگیری می کند.

واگذاری اماکن ورزشی در پی دستور وزیر ورزش و جوانان و همچنین پیش بینی شورای تامین در اختیار ستاد مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته‌است.

کد خبر 492908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha