رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای جلوگیری از سفرهای غیرضرور در شرایط خاص کنونی جایگاه‌های سوخت به پلاک‌های شهرستان‌ها و استان‌های دیگر بنزین ندهند.

عبدالرضا عزیزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: در شرایط فعلی که کل کشور درگیری بیماری کرونا شده و همواره تاکید می‌شود مردم از سفرهای غیرضرور و حضور در اجتماعات بپرهیزند بعضی‌ها این توصیه را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: تعدادی از افراد در شرایط فعلی اقدام به سفر به استان‌های دیگر کرده که این به شیوع بیماری کرونا کمک می‌کند و با این کارشان هزینه‌هایی به خود و کشور تحمیل می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در شرایط فعلی که استانداران استان‌های مختلف و همچنین وزیر میراث فرهنگی و ... تاکید می‌کنند مردم در خانه‌هایشان بمانند و در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند انجام سفرهای غیرضرور چه توجیهی دارد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در نتیجه پیشنهاد می‌کنم جایگاه‌های سوخت استان‌های مختلف به پلاک‌های دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها بنزین ندهند تا کسانی که توصیه‌های پزشکی را نادیده می‌گیرند ناچار شوند در خانه‌هایشان بمانند و بنزینی برای این طرف و آن طرف رفتن نداشته باشند.

وی گفت:‌ درباره سفرهایی هم که اجتناب ناپذیر و ضروری است و باید انجام شود این کار با اجازه نیروی انتظامی صورت گیرد تا با مشکل تامین سوخت مواجه نشوند.

کد خبر 492753

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    بعضی از شهروندان یک شهر ماشین با شماره غیر بومی از شهر دیگر خریداری کرده است حالا چطور باید ثابت کرد این شهروند بومی است یا غیر بومی ؟
  • علی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام آقای نماینده مجلس . من ساکن در تهران وشاغل در یکی از بیمارستانهای کرونایی تهران هستم ولی ماشینهایم پلاک شهرستان دارند. گذاشته بودم در عید که فرصت زیاد است تعویض پلاک کنم که به علت عدم تعویض پلاک در این روزهای کرونایی نمی توانم پلاک تهران بگیرم . لطفا قبل از تلاش برای به تصویب رساندن این نظرتان ، به مشکل این جانب نیز فکر کنید
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    این طرح قابل اجرانیست وعواقب ناگوارمتعدددارد.