سازمان اطلاعات تهران حجم بزرگی از محموله‌های بهداشتی احتکار شده را کشف کرد.

وزارت اطلاعات

به گزارش همشهری آنلاین، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات استان تهران طی اقدامات متعدد اطلاعاتی موفق به کشف ۲۷۹ هزار و ۶۷۴ لیتر الکل و صدها هزار عدد ماسک، پد الکلی کاچر، ژل ضد عفونی کننده، کلاه و عینک بیش از ۴۱ میلیون دستکش لاتکس از سوداگران سلامت شدند.

به گزارش ایسنا، پیرو ماموریت محوله به وزارت اطلاعات برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات استان تهران با بهره گیری از گزارش‌های مردمی و اقدامات اطلاعاتی در چند اقدام عملیاتی تا کنون  ۲۷۹ هزار و ۶۷۴ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده، ۵۲۶ هزار و ۲۳۶ عدد ماسک، ۱۲۸ هزار و ۴۸۲ عدد پد الکلی، کاور، ژل ضد عفونی کننده، کلاه و عینک، یکصد و ۱۰ هزار متر پارچه تولید ماسک و بیش از ۴۱ میلیون دستکش لاتکس از سوداگران سلامت کشف کردند.

اقلام مکشوفه جهت استفاده در مراکز درمانی، در اختیار ستاد مقابله با کرونای استان تهران و هیات امنای صرفه جویی ارزی قرار گرفت.

کد خبر 492752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    1 0
    این همه تو خبرها از کشفیات و واردات و کمکهای سایر کشورها گفته میشه ، اما یه دونه ماسک یا الکل یا ماده ضد عفونی در داروخانه ها و فروشگاههای لوازم بهداشتی و پزشکی نیست .
  • اکبر IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    1 0
    تورا به خدا صدای ما را به مسئولین برسانید نه ماسک نه الکل نه ژل گیرمون نمیاد پس این هزاران لیتر الکل کجا میره