یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶
۰ نفر

برگزاری جشنواره مستند معتبر هات داکس کانادادر سایه گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکای شمالی به تعویق افتاد.

جشنواره هات داکس

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورترنوشت: جشنواره بین‌المللی فیلم هات داکس کانادا که مهم‌ترین رویداد سینمایی مستند در آمریکای شمالی محسوب می‌شود نیز دیگر جشنواره‌ای است که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا ناگزیر به تعویق تاریخ برگزاری خود شده است. 

این جشنواره قرار بود ار تاریخ ۳۰ آوریل تا اول می (۱۱ تا ۱۸ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شود و هوز تاریخ جدید برگزاری آن اعلام نشده است. 

جنشنواره هات داکس سال گذشته میزبان نمایش مستند «کارخانه آمریکایی» بود که در نهایت برنده شاخه اسکار بهترین مستند شد. 

روز گذشته جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا که قرار بود از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ آوریل (۲۷ فرودین تا ۷ اردیبهشت) در نیویورک برگزار شود به سبب شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما هنوز تاریخ جدید برگزاری آن اعلام نشده است. 

«جین روزنتال» مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران جشنواره ترایبکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: " ما جشواره فیلم ترایبکا را در سال ۲۰۰۱ و پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر تاسیس کردیم و مصمم بودیم تا بر ترس و نگرانی‌هایمان غلبه کنیم. همچنین متعهد به تضمین سلامت مخاطبان جشنواره و همچنین حمایت از دوستان و فیلمسازانی هستیم که به جشنواره به عنوان سکویی برای نمایش آثارشان نگریسته‌اند. تصمیم برای تعویق نوزدهمین جشنواره فیلم ترایبکا بسیار دشوار بود اما به زودی با برنامه جدید بازخواهیم گشت". 

کد خبر 492641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha