مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از توزیع ۴۵۰ تن میوه شب عید با قیمت مصوب در مراکز عرضه شهرستان خبر داد.

بازار ميوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی افزود: ۲۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین نیاز میوه مورد نیاز مردم شهرستان ری تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد:  ۲۵ مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است.  ۱۸مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش‌های مختلف شهرستان، میوه مورد نیاز شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۲ اکیپ بازرس از صبح تا ساعات پایانی شب کار نظارت بر قیمت کالاهای صرفی شب عید مردم شهرستان ری بر عهده دارند.

احمدی گفت: کار نظارت بر انبارهای دپو کالا به خوبی در سطح شهرستان ری در حال اجرا است. به‌طوری‌که بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی در روزهای اخیر کشفیات قابل توجهی داشته‌اند.

رئیس اداره صمت شهرستان ری در پایان از مردم جنوب تهران درخواست کرد تا هرگونه گران‌فروشی، اختفا و کم‌فروشی را از طریق شماره تلفن ۱۳۷ و مراجعه حضوری به اداره صمت شهرستان ری گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 492504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha