نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رفع عوارض معیشتی مورد توجه قرارگاه مبارزه با کرونا باشد.

علم‌الهدي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه مکتوب اظهار داشت: باید مراقبت‌های بهداشتی را داشته باشیم، از تجمع‌ها و ارتباطات تا اندازه‌ای پرهیز کنیم. اما این حالت وحشت و استرسی که به افراد دست می‌دهد نسبت به ترس از ابتلای به کرونا، تنها راه درمانش توجه به خدا است.

وی افزود: ما امروز با این بلایی که در نتیجه این ویروس منحوس مبتلا شدیم، سلسله عوارض سوئی در زندگانی اجتماعی ما وارد شده و آن ضربه‌هایی که بر پیکره فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های اجتماعی دینی و فعالیت‌های اقتصادی وارد شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با حکم مقام معظم رهبری و دستور اکیدی که در استقرار قرارگاه مبارزه با کرونا صادر فرموده‌اند، ان‌شاءالله این قرارگاه به آن عوارض اجتماعی و اقتصادی این بیماری در بین مردم نیز توجه کند و طوری در این قرارگاه زندگی مردم ما مدیریت شود که از آن عوارض سوءاقتصادی و معیشتی که مردم ما را در مضیقه افزون‌تری قرار داده، مردم ما نجات پیدا کنند.

امام جمعه مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای اقشار هستند که روزمزدند، مثل کارگرهایی که در کارگاه‌ها بودند، کارگرهای سر گذر و کسانی که از شغلشان محروم شدند، افراد آسیب‌پذیر ضعیفی هستند که حتی زندگی روزمره‌شان الان لنگ شده، طوری شود که مورد کمک قرار بگیرند تا مشکلات معیشتی‌شان حل شود.

کد خبر 492351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha