معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه‌بندی و افزایش‌های فصل دهم اعتراضاتی رقم زد و وزیر آموزش و پرورش جلسه‌ای با رییس سازمان برنامه جلسه داشت، توضیحاتی درباره واریز حقوق اسفند ارائه کرد.

معلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی اللهیار ترکمن اظهار کرد: در خصوص حقوق اسفندماه، رتبه‌بندی و افزایش‌های فصل دهم نیز همه نظرات و اعتراضاتی که مطرح بود، بررسی شد، اعتراضاتی که واکنش سازمان برنامه و بودجه را به دنبال داشت و نگرانی‌هایی را برانگیخت، همین موجب شد وزیر آموزش و پرورش با رییس سازمان برنامه و بودجه جلساتی داشت و نهایتا سوء تفاهم‌ها مرتفع شد و ظرف چند روز آتی حقوق اسفندماه نیز براساس همین افزایش‌ها پرداخت خواهد شد.

وی با طرح احتمال استمرار چرخه کروناویروس تا پایان اردیبهشت ماه گفت: برنامه‌های قبلی اعم از دورکاری همکارانی که ریسک بالا محسوب می‌شوند، لغو جلسات و همایش‌ها و سایر برنامه‌های پیشگیرانه همچنان به قوت خود باقی است.

وی در ادامه گفت: عدم اسکان مدارس حتی برای یک نفر مورد تاکید شخص وزیر آموزش و پرورش است و از مدیران می‌خواهم در این زمینه حساسیت لازم را داشته باشند.

کد خبر 492152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    12 29
    بیشترشان حتی سواد درست و حسابی هم ندارن و با دو تا تابستان و دانشگاه آزاد ماهی 6 میلیون حقوق می گیرند. بیچاره بازنشستگان تحصیل کرده
    • هدایت IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
      5 6
      کسانی را می شناسم فوق لیسانس گرفتند از دانشگاه های بی در و پیکر و ضمن خدمت به اندازه ششم ابتدایی سواد ندارند .حتی دکتری دارند نمیدانم چه بلائی بر سر تحصیل کردگان واقعی آوردند.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    5 2
    آقای ترکمن معنی حرفها چیه؟
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    5 0
    با سلام اگر طبق حكمي باشد كه اوائل اسفند زدند اكثر معلمان از جمله بنده فقط پانزده هزار تومان اضافه شد كه نيازي به رسانه اي شدن نداشت. بايد تيتر را عوض كنيد و بنويسيد حقوق كارمندان به جز معلمان مدارس معلمان ، كارمندان فراموش شده از ديد دولت
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    8 9
    بیچاره بیکارها، دراین اسفندی که معلم ها کارنکردند و بیشتردرحال تدریس خصوصی هستند،حقوق اسفند را هم پیشاپیش بهشان میدهند
  • احمد قاسمی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    19 5
    سلام جناب آقای الهیار شمادر همین گزارش هم فرمودید که حقوق اسفند ماه براساس همین افزایش ها پرداخت می شود لطفاّ بفرمایید کدام افرایش ها . حقوق همسرم با حدود 17 سال خدمت و کارشناسی ارشد و رتبه عالی نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش هم داشته . ضمنا خودم 31 سال بامدرک کارشناسی ارشد بازنشسته شدم و حقوقم به چهار میلیون تومان نمی رسد راستی چرا در فکر همکاران بازنشسته نیستید لابد خودتان اصلاّ بازنشسته نخواهید شد وزیر که قول افزایش حقوق بازنشستگان فرهنگی و همسان سازی حقوق آنها را داده است چه کاری برای بازنشستگان فرهنگی کرده است ؟
  • یک فرهنگی IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    22 0
    سلام عجب عدالتی است که برای نیروهای اداری تا 2 میلیون اضافه شد اما برای نیروهای آموزشی با تجربه بالا بین 20 هزار تا 200 هزار تومان افزوده شد. آقای الهیار ترکمن در روز قیامت باید جواب خیلی از همکاران فرهنگی را بدهد.
  • فرهنگی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    22 1
    تمان این افزایش حقوق هایی که وزارتخانه فرمودن همش مربوط به اداری ها هستش و به ما معلما از اول سال تا الان 200 هزار تومنم اضافه نشده و جو خیلی بدی هم برامون درست کردن، آقا احکام رو زدن دیگه خودتون برید نگاه کنید چقدر اضافه کردن و چقدر کسورات برداشتن!!!! با آبروی معلما بازی نکنید هی الکی نگین یک و نیم میلیون تا دو و نیم میلیون اضافه کردیم و مردم میگن خوشبحالشون!!!! والا بخدا اضافه نکردن
  • محمدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    اللهیار جان حق التدرس فروردین تا الان یادتون رفت چرا؟
  • فرهنگی NL ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    قطعا این هایی که درین چند روز جو منفی علیه تحصیلات معلمان و دشواری وظیفه شان راه انداختند از مردم همیشه قدردان ایران نیستند و عده ی انگشت شماری هستند که قصد دارند با ایجاد چنین فضایی نگذارند صدای نقد معلمان نسبت به شرایط معیشتی شان به جایی برسد ...