مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهری سیرجان از اجرای طرح زیباسازی شهری در سطح این شهر خبر داد و گفت: طرح استقبال از بهار در سیرجان با صرف ۳۳ میلیارد ریال اعتبار به مرحله اجرا درآمد.

سیرجان

به گزارش همشهری‌آنلاین، بابک سعیدی پنج‌شنبه ۲۲ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زیباسازی شهر سیرجان از جمله اجرای آبنمای میدان امام حسین (ع)، ساخت المان پدر در سه راهی کرمان، ساخت المان موتوری در حاشیه میدان نیروی دریایی و کاشت گل های بهاری در فضا سبز موجود در راستای اجرای طرح استقبال از بهار اجرا شد.

وی گفت: روشنایی پارک شهید هادی و گلزار شهدای گمنام سیرجان به پایان رسیده است. روشنایی بلوار سردار جنگل در طرح های المان شهری انجام و تلویزیون شهری نیز در میدان انقلاب نصب شده است.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهری سیرجان، استان کرمان ادامه داد: سندبلاست یا نقاشی و زیباسازی برر وی دیوارهای پل دفاع مقدس و خیابان های شریعتی و نبش خیابان فردوسی نیز اجرا و نصب المان سردار شهید سلیمانی در محور جاده کرمان انجام شد.

وی گفت: کف سازی بولوار شهید سلیمانی و اجرای لچکی بولوا راه آهن نیز با هدف زیباسازی شهر سیرجان به اتمام رسیده است.

مدیرعامل منظر و فضای سبز شهرداری سیرجان افزود: خرید نیمکت و سطل زباله و تامین روشنایی بوستان ها و پارک های لاله، شهرک سی بی جی، سردار جنگل و پیست پیاده روی قاِئم اجرایی شد و ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در پارک هادی، پیست قائم، پارک ملت و لاله سیرجان ویژه معلولان به اتمام رسید و با هدف زیبا سازی منظر شهری در سال نو، نقاشی دیواری زیرگذر سمنگان انجام و برای احداث آبنمای کف خشک پارک ۱۷ شهریور اقدامات اجرایی در حال انجام است.

وی گفت: کاشت گل و گیاه در طول سال و در فصول مختلف در سطح شهر نیز ادامه دارد و نظارت لازم بر هرس درختان و گیاهان پیاده‌روها به طور مستمر اجرایی شده و طی روزهای پایانی سال و هم‌زمان با هفته درختکاری کاری در روزهای پایانی سال هشت هزار اصله نهال به صورت رایگان بین شهروندان توزیع می‌شود.

کد خبر 492061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha