سرپرست فرمانداری تازه تاسیس تفتان گفت: در شرایط حساس کرونائی حضور خطرساز خانواده‌ها و اقشار مختلف مردمی در طبیعت سرسبز تفتان به صلاح نیست و توصیه می‌کنیم در طبیعت‌گردی تجمعی شکل نگیرد.

طبیعت

به گزارش همشهری‌آنلاین،  محمدحسن اجباری در گفت‌وگو با ایسنا افزود: ارتفاعات قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان به دنبال وقوع بارش‌های اخیر پوشیده از برف است و در این رابطه نیز توصیه می کنیم کوهنوردان و گردشگران از صعود به قله پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع بارش های امسال طبیعت تفتان سرسبز و شاداب شده و با رویش انواع گل و گیاهان دارویی و خوراکی زمینه برای حضور مردم در طبیعت فراهم است، اما توصیه می کنیم در طبیعت‌گردی تجمع مردمی شکل نگیرد.

اجباری ادامه داد: هم اینک اولویت مهم دولت و خانواده‌های ایرانی تامین سلامت تمام ملت بزرگ کشورمان بوده، بنابراین بهترین شیوه برای مقابله با بیماری‌ها خارج نشدن از منزل و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و عمل کردن به توصیه های کارشناسان است.

 سرپرست فرمانداری تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان گفت: طبیعت سرسبز و شاداب تفتان تا مدتی طولانی ماندگار است، زیرا تفتان با قله و ارتفاعات پوشیده از برف و وجود سرمای شدید و شرایط یخچالی فرصت زیادی برای رویش انواع گیاهان دارد، بنابراین انتظار می رود خانواده ها رعایت حال خود و اطرافیان شان را بکنند و بدون دلیل به طبیعت مراجعه نداشته باشند و اگر هم حضوری در طبیعت هست باید شکل تجمعی به خود نگیرد.

کد خبر 492059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha