مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تعطیلی بازار همدان را یک شایعه بی‌اساس دانست.

بازار همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «حمیدرضا متین» بیان کرد: تمام واحدهای صنفی در روزهای آینده برای خدمات‌دهی و عرضه نیازهای مردم فعال هستند. تعطیلی بازار شایعه برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب است و به مردم اطمینان خاطر می‌دهم که هیچ قسمتی از بازار تعطیل نمی‌شود.  

او اضافه کرد: حتی در تعطیلات عید نوروز هم مانند سال‌های قبل بخش‌هایی از بازار به صورت شیفتی باز است تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تهیه کرده و با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: کسبه و بازاریان به علت شیوع کرونا و استقبال ضعیف مردم برای خرید، متحمل ضرر و زیان بسیار شده‌اند. تعطیل کردن آنها در روزهای پایانی سال عادلانه نیست و تصمیمی برای این کار نداریم.

متین خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای صنفی مانند اغذیه‌فروشی، ساندویچی، غذاخوری‌ها و رستوران‌ها به دلیل نداشتن مشتری دچار رکود سنگینی شده‌اند و تعدادی به دلخواه خود تعطیل کرده‌اند.  انبارهای همدان از اقلام اساسی نیز اشباع شده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم و دلیلی برای نگرانی مردم وجود ندارد.  به زودی میوه‌های تدارک دیده شده برای عید نوروز بین مردم استان توزیع می‌شود.

از چند روز گذشته در فضای مجازی همدان مطرح شد که بازار همدان به دلیل شیوع کرونا از ۲۵ اسفند تعطیل می‌شود.

کد خبر 492038

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار همدان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha