دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی بلیت مستقیم توکیو را دریافت کردند ولی احمدی صفا از المپیک جا ماند و رضایی هم حذف شد.

سید شاهین موسوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون بوکس، چهارشنبه (۲۱ اسفند) و در آخرین روز پیکارها و در اولین مبارزه امید احمدی صفا که در هر سه راند بوکسور برتر میدان بود ، در نهایت با رای داوران بازنده اعلام شد تا بوکسور استرالیایی راهی المپیک شود.

ناداوری در این مبارزه به حدی مشخص بود که تمام حاضران در سالن حتی مربیان اردن، قزاقستان و ازبکستان به رای داوران اعتراض کردند.

در ادامه اشکان رضایی در ۶۳ کیلوگرم با بهادور اوسمونوف تاجیک مبارزه کرد و علی‌رغم تلاشی که انجام داد، شکست خورد و به سهمیه المپیک نرسید.

در این‌ مبارزه جذاب و نفس‌گیر بوکسور ۲۰ ساله کشورمان در مقابل دارنده مدال برنز جهان هرچه در توان داشت ارائه کرد اما نتوانست پیروز شود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم دانیال شه‌بخش مقابل سینگ یو از هنگ‌ کنگ قرار گرفت و  در سه راند متوالی به برتری رسید و سهمیه المپیک را کسب کرد تا نخستین المپین بوکس ایران لقب بگیرد.

همچنین سید شاهین موسوی آخرین نماینده ایران در رپه‌شارژ، رودرروی بیامبا اوتگونباتار از مغولستان قرار گرفت و با شایستگی به پیروزی رسید.

موسوی در این دیدار راند یک را واگذار کرد اما آنقدر تلاش کرد و ضربات دست عقب سنگین به حریف وارد کرد تا در نهایت برنده میدان شد و با این پیروزی مستقیم سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد.

کد خبر 491931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha