معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پایه‌های مختلف تحصیلی از ۲۴ فروردین‌ماه ۹۹ آغاز می‌شود.

کتب درسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی رئیسی حسنلنگی با اشاره به توسعه و گسترش دولت الکترونیک، گفت: به‌منظور تسهیل دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرایند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش و ثبت‌نام کتاب‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی سال آینده به‌صورت اینترنتی از ۲۴ فروردین‌ماه ۹۹ آغاز می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش هرمزگان افزود: در مرحله اول ثبت‌نام کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش‌دبستانی استثنائی)، پایه دوم تا ششم ابتدائی (عادی و استثنائی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه (عادی و پیش حرفه‌ای استثنائی)، پایه یازدهم، دوازدهم رشته‌های نظری، فنی حرفه‌ای و کاردانش و حرفه‌ای و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان استثنائی هست.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: والدین و دانش‌آموزان با مراجعه به سایت: www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com و برابر جدول تقویم زمانی از ۲۴ فروردین‌ماه ۹۹ تا ۲۳ خردادماه، ثبت‌نام و ثبت سفارش را انجام داده و کتاب‌های درسی نیز بر اساس سفارش‌ها مثبوت در سامانه توزیع می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش هرمزگان اضافه کرد: بهای کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش، صرفاً بر اساس قیمت‌های پشت جلد کتاب هست و کتاب‌ها از طریق مدرسه محل تحصیل دانش‌آموزان که در سفارش کتاب‌هایشان نام آن مدرسه را قید کرده باشند، توزیع می‌شود.

کد خبر 491820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha